وعده رسیدن قطار به کرمانشاه در ۳۱ خرداد ماه سال جاری نیز از سوی مسئولین استان کرمانشاه پس گرفته شد.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازمهر، سلسله وعده ها و بدقولی ها در خصوص رسیدن قطار به کرمانشاه ادامه دارد. موضوعی که پیشتر خبرگزاری مهر در گزارشهای مختلف از جمله "وعده ها پشت هم قطار شد" به آن پرداخته است.

گرچه تا قبل از انتخابات ۲۹ اردیبهشت مدیران دولتی اصرار داشتند که تاریخ ورود قطار به کرمانشاه را اعلام کنند اما صبح امروز در جریان بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه راه آهن، تنها به لغو تاریخی که قبلا برای افتتاح اعلام شده بود اکتفا شد.

مدیران استانداری کرمانشاه پیشتر تاریخ هایی مانند پایان سال ۹۵، ۳۱ فروردین، چند هفته بعد از ۳۱ فروردین و ۳۱ خرداد را برای رسیدن قطار و یا دست کم پایان ریل گذاری اعلام کرده بودند.

وعده هایی که به دلایلی مانند کمبود اعتبار، بارندگی زیاد و... یکی پس از دیگری رد شدند. 

استاندار کرمانشاه اما در بازدید صبح امروز از پروژه راه آهن کرمانشاه با اینکه از روند اجرای پروژه ابراز رضایت کرد اما از نرسیدن قطار به کرمانشاه تا پایان ۳۱ خرداد خبر داد.

اسدالله رازانی با اشاره به اینکه فعلا کارخانه های تولید زیرساخت های ریلی برای راه آهن همدان کار می کنند گفت: در روزهایی بعد از ماه مبارک رمضان نوبت به کرمانشاه خواهد 
رسید.

رییس جمهور هم که در جریان سفر استانی به کرمانشاه وعده رسیدن قطار تا پایان دولت یازدهم را داده بود اما آنطور که از شواهد و اظهار نظر ها پیداست عمر دولت یازدهم به رسیدن قطار کفاف نخواهد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار