نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان و ملت ایران هنگاه دفاع از کشور متحد و مصمم هستند، گفت: ملت ایران در مواجهه با تکفیری‌ها قطعا پاسخ سختی به آنان خواهند داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فرهاد تجری امروز  در خصوص اقدامات تروریستی روز گذشته در تهران، اظهار داشت: توریست‌های تکفیری با یک عملیات کور و محکوم دست به یک اقدام رذیلانه زدند و به شهروندان بی‌دفاع حمله کردند.

‌نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی این اقدام را نشان‌دهنده کوچک بودن توریست‌ها و بزدلی آن‌ها دانست و گفت: تروریست‌ها در نهایت به سرعت توسط نیروهای هوشیار امنیتی و نظامی به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در هنگام آمدن به سمت صحن علنی مجلس با تروریست‌ها مواجهه شده بود که‌ شرح آن در رسانه‌ها آمده است و هنگام رسیدن به صحن علنی قصد بازگشت و مواجهه با تروریست‌ها را داشت تا با آن‌ها درگیر شود.

‌تجری افزود: به وی این اجازه را ندادیم و گفتیم که همه ما حاضر هستیم با دست خالی و تا آخرین نفس با دشمن و تروریست‌ها بجنگیم، اما قطعا نیروهای نظامی و امنیتی آن‌ها را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

 وی با بیان اینکه مسؤولان و ملت ایران هنگام دفاع از کشور متحد و مصمم هستند، اضافه کرد: نمایندگان روز گذشته با شجاعت به کار خویش ادامه دادند، چرا که به توان نیروهای نظامی، امنیتی و هوشیاری آنان اطمینان داشتند تروریست‌های تکفیری قطعاً به سزای اعمالشان خواهند رسید و ملت ایران در مواجهه با تکفیری‌ها قطعا پاسخ سختی به آنان خواهند داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار