منوچهر خانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:امسال مجموعا 3 هزارو 200 دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی در مدارس شاهد پذیرش و ثبت نام می شوند.
کد خبر: ۴۴۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 14 June 2017
منوچهر خانی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  دانش آموزان پایه هفتم از اول تاچهاردهم تیرماه سالجاری برای ورود به مدارس شاهد با ورود به سامانهWWW. Saja.medu.ir اقدام به ثبت نام موقت  در این مدارس کنند، گفت:  دانش آموزان پایه دهم نیز از هفتم تا بیستم تیرماه  می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد:دانش آموزان میان پایه ( کلاس دوم تا ششم ابتدایی، پایه های هشتم، نهم دوره ی اول متوسطه،  یازدهم و بیش دانشگاهی دوره ی دوم متوسطه ) از10 مرداد ماه ثبت نام موقت خود را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: برای ثبت نام پایه های ورودی،دانش آموزان متقاضی با ورود به سامانه  ثبت نام مدارس شاهد با با وارد کردن کدملی و سریال شناسنامه فرم امتیاز بندی را تکمیل کنند و براساس  ظرفیت مدارس شاهد و برخورداری از امتیاز بالای تحصیلی و تربیتی پس از ثبت نام موقت دراین مدارس ثبت نام شوند.

 رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ابراز داشت:  برای تحصیل در مدارس شاهد فرزندان خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، نوادگان شهدا وبرگزیدگان مسابقات علمی، ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری در اولویت هستند.

خانی تصریح کرد: ثبت نام موقت دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول تا پانزدهم خرداد ماه ادامه داشت که تا 20 خرداد ثبت نام موقت آنان تمدید شد، ما در نواحی سه گانه شهر کرمانشاه دارای 17 مدرسه شاهد هستیم که  شامل ۶ دبیرستان دوره ی اول، پنج دبیرستان دوره ی دوم، 6 دبیرستان فعال در دوره دوم است. 

این مسئول با اشاره به امتیاز فرزندان فرهنگیان و کارکنان بنیاد شهید برای ثبت نام در مدارش شاهد، اظهارداشت: این دانش آموزان براساس امتیازبندی پذیرش و جذب می شوند، و براساس کلاس هایی که برای هر مدرسه تعریف شده  دانش آموزان متقاضی بیش از حد ظرفیت نیز براساس امتیاز ثبت نام می شوند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار