فرمانده انتظامي شهرستان گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم بهره گیری از ظرفیت های مختلف اجتماعی از جمله نخبگان، دانشگاهیان، روحانیون و افراد تاثیر گذار یک ضرورت است.
کد خبر: ۴۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سرهنگ رضا شیرزادی" در ضیافت افطار فرماندهان و روسای پاسگاه های برون شهری که در پاسگاه بیلوار برگزار شد، اظهار کرد: پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش آسیب های جامعه به حمایت و پشتیبانی مبلغان دینی به ویژه امامان جمعه و جماعت نیاز دارد.

وی با اشاره به طرح ها و برنامه های پیشگیرانه پلیس در حوزه های مختلف گفت: در فرهنگ سازی و نهادینه کردن سیاست های اجتماعی ناجا، بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی از جمله نخبگان، دانشگاهیان، موثرین جامعه به ویزه طلاب و روحانیون ضروری است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه امنيت را مقوله اي جمعی و فرا دستگاهي خواند و تصریح کرد: پلیس به عنوان پیش قراول و پرچم دار انضباط بخشي و نظم دهی به جامعه، نیاز به مشارکت، همراهی و همنوایی مردم و ساير نهادهاي دولتي و عمومي دارد.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از تاثیرگذارترین عوامل کنترل و کاهش انحرافات و ناهنجاري هاي اجتماعي در جامعه است که باید در بین مردم رواج پیدا کند.

وی مردم را بهترین همراه ناجا در اجرای ماموریت ها خطاب کرد و گفت: فرماندهان انتظامی شهرستان در راستای اجرای ماموریت های خود بیشترین همکاری را با مردم دارند و همواره از ظرفیت های آنان استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه امروز امنیت در شهرستان کرمانشاه مردم محور شده است، اظهار کرد: مردم به خوبی اهمیت برقراری امنیت در سطح جامعه را درک می کنند و خود را در قبال آن مسئول می دانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار