فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک کیلو و 475 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 26 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع شیشه مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از اجرای طرح تعقیب و مراقبت شخص مورد نظر سوار بر یک خودروی سمند در اطراف میدان نیاش مشاهده شد و ماموران گشت فوریت های پلیسی 110 به منظور توقیف وی وارد عمل شدند، اما متهم بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران گشت فوریت سرانجام با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را دستگیر و پس از بازرسی از خودروی وی مقدار یک کیلو و 475 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار