استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید با دقت بررسی می شود و هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۴۵۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 02 July 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه سال گذشته برخی از بانکها عملکرد قابل قبولی در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی نداشتند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مدیریت ارشد استان به زودی گزارشی از عملکرد نامناسب یکی از بانک ها را به شعبه مرکزی ارایه خواهد داد و مراتب اعتراض خویش را اعلام خواهد کرد.

این مقام عالی استان با تاکید بر این نکته که در سال جاری چنین کوتاهی هایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست در ادامه اظهار داشت: در سال جاری از همان ماه های ابتدایی موضوع عملکرد بانک ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و به تناوب در طول سال گزارش هایی از عملکرد این بانکها به مدیران عامل آنها در شعب مرکزی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بانکهای استان باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان از خود تلاش بیشتری نشان دهند و رتبه های پایین کشوری برخی بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید قابل قبول نیست و این وضعیت باید تغییر کند .

دکتر رازانی برپایی منظم جلسات کارگروه تسهیل را یکی از برنامه های سال جاری عنوان کرد و گفت: برنامه برگزاری کارگروه به گونه ای تنظیم شده است که این جلسات با حضور مدیر ارشد استان تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این نشست ها باید مشکلات واحدهای تولیدی استان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و راهکارهای لازم برای تسهیل و یا رفع موانع موجود اندیشیده شود تا از این طریق بتوان به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرد.

در این نشست مشکلات واحدهای مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی ماهیدشت (نازگل)، تعاونی مهر 16 دالاهو (تولید ماهیان گرمابی) و شرکت محکم بتن ماد (تولید بتن آماده) مورد 
بررسی کارشناسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با حضور نمایندگان اداره مالیات و بانک ها اتخاذ شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار