فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت:بازخوانی عملیات مرصاد یعنی بازخوانی نفاق، یعنی یک درس عبرتی برای همه خائنین به کشور و اسلام که بدانند هر وقت فکر خیانت به سرشان بزند مردم در مقابل آنها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۴۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳ 29 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،سردار بهمن ریحانی در مراسم سالگرد عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه افزود:در سالگرد عملیات مرصاد قرار داریم که تهاجم نفاق در روزهای پایان جنگ تحمیلی طوفان سمهگینی بود که اگر امداد الهی ورهبری امام خمینی   (ره) نبود امروزکشور با چالش های زیادی مواجه بود وتوسط فرزندان این سرزمین شنعیع ترین دشمنان در همین کمینگاه * مرصاد*به هلاکت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: این عملیات آثاری داشت از جمله اتحاد ملت برای برخورد با خائنان مملکت بود وبا آنان برخورد می کنندکه افراد مختلف با همه ی سلائق با خائنان در همین کمینگاه برخورد  کردند و مقابل آنان ایستادند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تاکید کرد: اصول ما و اصول مردم ما مبتنی بر ایستادگی و ایثار و شهادت است و متکی به پیروی از ولایت است و اکنون ما باید قدر اتحاد ویکپارچگی را بدانیم که  همین اتحاد باعث عزت و سر بلندی ما است.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار