محموله 93 کیلوگرمی مواد مخدر در استان توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: محموله 93 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در استان توقیف شد.
کد خبر: ۴۷۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 02 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، در نشست خبری امروز علی‌رضا مرزبانی افزود: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه مورد شناسایی و با دستور مقام قضائی سه نفر( 2 مرد و یک زن) در این رابطه دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان با جاسازی ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو این میزان مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به کرمانشاه منتقل کرده که با تلاش‌های ماموران انتظامی و طی یک‌سری اقدامات اطلاعاتی باند مذکور در این شهرستان مورد ضربه قرار گرفت.

مرزبانی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا‌کنون بیش از 500 کیلو‌گرم مواد مخدر در استان کشف شده است، واین میزان کشفیات رشد 177 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته نشان می‌دهد که در این رابطه 2 هزار 200 نفر در راستای توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند.
به گفته این مقام انتظامی:عزم مسؤولان برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی جزم است، البته گاهی مشکلات قانونی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با مدیریت صحیح کنترل کرد و نگاه این است که این آسیب‌ها وجود دارد و نیاز شدید به آموزش دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار