عدم تناسب میزان مجازات و جرم در حیطه قانون است نه ضعف اقدامات پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضائی و انتظامی در زمینه برخورد با مجرمان تابع قوانین هستند و اینکه میزان مجازات با جرم متناسب نیست و یا اشکالی در چرخه مجرمان وجود دارد، در حیطه قانون بوده و پلیس از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.
کد خبر: ۴۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "علیرضا مرزبانی" ، در خصوص تکرار چرخه‌ی مجرمان در جامعه، گفت: دستگاه قضائی و انتظامی در زمینه برخورد با مجرمان تابع قوانین هستند و اینکه میزان مجازات با جرم متناسب نیست و یا اشکالی در چرخه مجرمان وجود دارد، در حیطه قانون بوده و پلیس از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

وی یادآور شد: البته باید به خاطر داشت برخوردهای انتظامی و قضائی برای رفع و مدیریت آسیب‌های اجتماعی به تنهایی جواب نمی‌دهند و نیاز است در این زمینه اقدامات دیگری از جمله فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

سرهنگ مرزبانی افزود: برخورد با آسیب‌های اجتماعی نیاز به یک بسته دارد و در کنار برخورد انتظامی و قضائی، دستگاه‌ های دیگر و نیز خانواده‌ها باید ورود کرده تا بتوان معضلات و آسیب‌های اجتماعی را رفع و مدیریت کرد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نمی‌توان آسیب‌های اجتماعی در جامعه را انکار کرد، گفت: هم‌ اکنون آسیب‌های اجتماعی به دغدغه مسئولان نظام تبدیل شده و نمی‌ توان وجود آن‌ها را انکار کرد و باید برای مدیریت و رفع آنها چاره اندیشی کرد.

سرهنگ مرزبانی به آمار بالای آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این آمار بالا موجب افزایش حساسیت مسئولان و ایجاد عزم جدی در آنها در خصوص برخورد با آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی افزود: ورود تمامی دستگاه‌های مربوطه در کنار مسئولان قضائی و انتظامی می‌تواند در جهت رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی موثر واقع شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار