معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان از محل اعتبارات دولتی از ایده هایی که قابلیت تجاری سازی و تولید انبوه دارند، حمایت مالی می کند.
کد خبر: ۴۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین المللی استانداری کرمانشاه؛ همایش نوآوردگاه ایده‌های نوین کسب و کار با محوریت واسطه های مغز و کامپیوتر با حضور ۶۰شرکت کننده از سراسر کشور در زمینه‌های نرم افزار، الکترونیک، پژوهش و روانشناسی به مدت  دو روز در کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد.

در این همایش ایده پردازان، کارهای تحقیقاتی خود را به سرمایه گذاران شرکت کننده در این همایش ارائه کردند و طرح هایی که مورد پذیرش قرار گیرد تا مرحله تولید انبوه و بازار یابی، مورد حمایت مالی قرا می‌گیرد.

مهندس رضا رحیمی پیرامون همایش نوآوردگاه ایده‌های نوین کسب و کار با محوریت واسطه های مغز و کامپیوتر که در کاروانسرای ماهیدشت برگزار شد؛ اظهار داشت: این همایش یک رویداد منحصر به فرد و بزرگ است که به همت بخش خصوصی توانمند و خلاق برگزار شده است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی عنوان کرد: این همایش بستر مناسبی را فراهم کرد تا جوانان خلاق و نوآور از شهرهای مختلف کشور گردهم آیند و در یک محیط صمیمی و علمی با یافته های جدید و به روز دنیا در حوزه اقتصاد  دانش بنیان آشنا شوند.

استانداری کرمانشاه اظهار داشت: مدیریت ارشد استان این آمادگی را دارد تا از محل اعتبارات دولتی از ایده هایی که قابلیت تجاری سازی شدن و تولید انبوه را دارند؛ حمایت مالی کند.

وی با استقبال از برگزاری این همایش در کاروانسرای ماهیدشت اظهار داشت: برگزاری این برنامه در این مجموعه تاریخی در واقع نوعی پیوند زیبای سنت با مدرنیته را تداعی کرده است.

در ادامه این برنامه مهندس رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با همراهی مهندس بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری از نزدیک از فعالیت تیم های شرکت کننده در همایش نوآوردگاه ایده‌های نوین کسب و کار با محوریت واسطه های مغز و کامپیوتر و فضای کارگاه ها - که در فضای سنتی و زیبای کاروانسرای شاه عباسی گردهم آمده بودند - از نزدیک بازدید میدانی کرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار