معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: آن دسته از شرکت های دانش بنیانِ پیشرو در توسعه فناوری و کارآفرینی که در مسیر ایجاد اشتغال پایدار گام بردارند مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 16 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در بیست و هشتمین سالگرد شرکت نیروی غرب اظهار داشت: ICT یک صنعت رو به رشد است و محرکِ اثرگذاری برای اشتغال زایی با سرانه پایین محسوب می شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: توسعه فرهنگ نوین کارآفرینی با تکیه بر بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در زمینه ایجاد شغل های جدید دارد و در این زمینه تسهیل گری دولت بسیار مهم است. 

این مدیر ارشد اقتصادی استان اظهار داشت: با مقایسه صنایع مشابه در کشورهایی مانند کره و ژاپن می توان دریافت راه برون رفت از معضل بیکاری، توجه بیش از پیش به فرهنگ کارآفرینی نوین با تمرکز بر بخش خصوصی و فرهنگ کاری شتابدهنده است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب شرکت نیروی غرب در سطح کشور و استان اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد شرکت های زایشی از نیروی غرب و هلدینگ نیروی غرب بتوان درحوزه کار و توسعه فناوری منطقه قدم های بزرگی برداشت.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به شتابدهنده تیک عنوان کرد: در فرهنگ نوین کارآفرینی کشور و استان شتابدهنده ها نقش بسیار پررنگی دارند. 

این مدیر ارشد اقتصادی استان با اشاره به اشتغال زایی برای 240 جوان توسط شرکت نیروی غرب، توانایی این شرکت را در این عرصه ستود و گفت: این شرکت آمادگی خود را برای 

توسعه و ایجاد اشتغال بیشتر اعلام کرده است که این رویکرد قابل تحسین است.  همچنین این شرکت در بیش از ۱۰ استان کشور خدمات فناوری اطلاعات و ایجاد زیر ساخت در حوزه ارتباطات  را به عهده دارد.

در پایان این رویداد با حضور مهندس رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از کارکنان برگزیده شرکت نیروی غرب تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار