رئیس پلیس راه استان به تمهيدات این يگان براي کنترل تردد هنگام رفت و بازگشت زائران اشاره و تاکید کرد: تامين ایمنی مسير تردد زائران به سمت عراق و عتبات عاليات در شهر خسروی، اولويت نخست پلیس راه استان خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 02 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار کرد: پلیس راه و راهداری با شناسایی راه هایی که به صورت راه اصلی یا فرعی و جایگزین زیر بار ترافیک اربعین خواهند رفت، لذا در گام اول اقدام به شناسایی نواقص حدود 400 کیلومتر از این راه ها کرده اند.

 وی ادامه داد: در گام بعدی کلیه نواقص توسط پلیس راه با تعیین مکان و تهیه تصاویر، جهت رفع به ارگان های مربوطه از جمله راهداری و راه و شهرسازی استان ارسال شد و خوشبختانه رفع نواقص توسط راهداری استان که حدود 95 درصد نواقص به آن اداره کل ارسال شده است، به سرعت درحال رفع می باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: مقامات ارشد اجرایی، قضایی و انتظامی استان در جریان اجرای این طرح هستند و بر روند پیشرفت آن نظارت دارند.

سرهنگ حیدری ضمن تشکر از ورود جدی و تلاش های شبانه روزی راهداری استان و شهرستان ها به عملیات رفع نواقص، از همه ارگان ها از جمله مخابرات استان که نسبت به رفع مشکلات تلفن همراه اقدام کرده است، قدردانی کرد و گفت: پلیس راه آماده هرگونه همکاری با سایر سازمان های مرتبط با اربعین است.

وی در پایان به تمهيدات این يگان براي کنترل تردد هنگام رفت و بازگشت زائران اشاره و تاکید کرد: تامين ایمنی مسير تردد زائران به سمت عراق و عتبات عاليات در شهر خسروی، اولويت نخست پلیس راه استان کرمانشاه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار