استاندار کرمانشاه گفت: «توسعه» استان نیازمند فکر، اندیشه و ایده پردازی است.
کد خبر: ۵۰۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 11 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، مهندس هوشنگ بازوند در دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که امروز در استانداری برگزار شد ، افزود:اگر بخواهیم از گردشگری برای اشتغال سهم بگیریم باید ابتدا زیرساختها را فراهم و ‌تکمیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تک تک مدیران باید پاسخگوی بحث بیکاری باشند‌ و‌ همه باید کاری کنیم که وضعیت اشتغال استان بهبود یابد و آمار دقیق وضعیت اشتغال در استان باید مورد اجماع مدیران ذیربط باشد،چرا که اگر آمارها با واقعیتها همخوانی نداشته باشد در برنامه ریزی ها دچار انحراف میشویم و این موضوع میتواند خسارتبار باشد.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد:برای مهار بیکاری باید فرهنگ کار در استان تقویت شودو نخبگان باید شغل ایجاد کنند و هر یک از نخبگان باید چند شخص بیکار را یدک بکشد،برای تحقق این امر باید اعتماد به نفس نخبگان را بازسازی کنیم.

وی ابراز داشت:اگر با برنامه ریزی درست، منافع مردم در گردشگری بومگردی تأمین شود، حتما مستقل و جلوتر از دولت حرکت میکنند.

وی افزود: اگر مدیری بخواهد برای اشتغال تعهدی ایجاد کند و‌ در کنارش اما و اگر مطرح کند پذیرفته نیست. مدیران باید ابتدا اما و اگرها را حل کنند و سپس برنامه خود را ارائه کنند.

استاندار کرمانشاه گفت:از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دعوت میکنیم که به عنوان عضو ناظر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری حضور یابندو همه مدیران استان استان باید یک نگاه اقتصادی داشته باشند تا بتوانیم موانع سرمایه گذاری را برداریم و بر مشکل بیکاری فائق شویم.

بازوند تاکید کرد: رفع معضل بیکاری تنها با اعتبارات دولتی میسر نیست و باید بخش غیردولتی با جدیت وارد این عرصه شوندو از بانکها توقع دارم که تسهیل گری را به عنوان رویه مرسوم کاری در دستور کار خود قرار دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار