کرمانشاه- مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه حفظ محیط زیست براساس قرآن و قانون اساسی یک امر همگانی است، نقش ائمه جمعه در آگاه سازی مردم جامعه در این زمینه را بسیار موثر دانست.
کد خبر: ۵۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، غلامحسین کاظمی در مراسم مجازات جایگزین حبس و بکارگیری مجرمان خرد در فعالیت‌های عام المنفعه که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در شهرستان صحنه استان کرمانشاه  برگزار شد، گفت: محیط زیست یک وظیفه ملی و همگانی است که در قانون اساسی و قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

وی افزود: آلودگی هایی که در سطح کشور وجود دارد، دغدغه همه مسئولین بوده و در بحث جهانی هم گرم شدن کره زمین مورد توجه است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تاکید کرد: محیط زیست  متعقل به همه است و ما در راستای حفاظت از ۳۶ سازمان مردم نهاد داریم.

وی با بیان اینکه ما در سازمان محیط زیست برنامه های بسیاری برای حفاظت از محیط زیست داریم، گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست نقش ائمه جمعه جهت آگاه سازی مردم برای حفظ و حراست از محیط زیست می تواند بسیار اثرگذار باشد.

کاظمی تاکید و خاطرنشان کرد: برای حفظ محیط زیست نیاز به یک عظم ملی داریم و همه مسئولین باید وارد کار شوند تا با فرهنگ سازی درست مسیری که مورد نظر است(مسیر تردد زائران اربعین) پاکسازی شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار