شهاب نادری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به زلزله اخیر در شهرستان ثلاث ۱۰۰ درصد تخریب، شهرستان جوانرود ۹۰درصد، شهرستان روانسر ۷۰ درصد و شهرستان پاوه ۳۰ درصد تخریب داشته ایم که باید همه مناطق اورامانات شامل منطقه زلزله زده محسوب شوند.
کد خبر: ۵۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 26 November 2017
شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:مردم اورامانات به میزان ۶۸ درصد در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شرکت داشته اند که از شخص جناب رئیس جمهور و وزرا محترم خواهشمندم بیشتر به این منطقه کمک کنند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس ورای اسلامی تصریح کرد: از ستاد بحران که در ساعات اولیه زلزله در تقسیم نیازهای اولیه مردم کاملا انتقاد دارم و انتظار دارم ستاد بحران در زمان بحران باید آمادگی کامل را داشته باشند.

نادری اظهار داشت:از دولت محترم تقاضا مندم در پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض و اختصاص سهمیه خاص کنکور برای منطقه اورامانات تلاش و برنامه ریزی کنند چرا که اگر خدمت به مردم سیاسی جلو داده شود مناسب نخواهد بود.

 وی خاطرنشان کرد:با کمک جمع نمایندگان در حال تدوین ردیف بودجه خاصی برای استان کرمانشاه و بخصوص مناطق زلزله زده هستیم و انشاءالله دولت محترم هم همکاری و همیاری نمایند.

نادری در پایان از همه مردم شریف اورامانات که با گل و شیرینی از کمک کنندگان زلزله که همراه و خود را همدرد منطقه ما دانستند،تشکر و همچنین از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه که در نقش یک نفر نیروی امدای تلاش نمود تقدیر نمود،همچنین از حضور نیروهای نظامی و انتظامی برای همکاری و کمک در منطقه زلزله زده قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار