فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:تاکنون به ۲۳۲ روستای شهرستان کرمانشاه گاز رسانی شده و گاز رسانی به ۱۸۴ روستا نیز در حال اجراست که پروژه گازرسانی به تعداد زیادی از این روستاها در دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۳۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 02 December 2017
فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:۵۵ روستا نیز در حال پیمان سپاری است، که با تکمیل این پروژه ها میزان برخورداری روستاهای شهرستان از نعمت گاز به ۸۶ درصد می رسد.

وی خاطر نشان کرد:۵۳۵ هزار مشترک گاز استان کرمانشاه بالغ بر ۳۱۴هزار یعنی حدود ۶۰ درصد در حوزه شهرستان کرمانشاه است، که باتوجه به پیشرفت مناسب پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش های کوزران،مرکزی وبیلوار ،و تسریع در رونداجرای پروژه های گازرسانی در روستاهای بخش های ماهیدشت و سرفیروزآباد بیشتر شود  تامیانگین برخورداری از نعمت گاز در این دو بخش مانند دیگر بخش ها افزایش یابد.

فرماندار کرمانشاه  تاکید کرد:بخشداران با همکاری و مشارکت مردم هرچه سریعتر موانع و مشکلات اجرایی پروژه ها را حل کرده چرا که اجرای پروژه های گاز رسانی و سایر خدمات در روستاها باعث ماندگاری جمعیت در روستاها و عدم مهاجرت به شهرها خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار