نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه ووشوکاران سراسر کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 14 December 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از مهر، نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه ووشوکاران سراسر کشور با حضور ۶۰ شرکت کننده از ۱۵ استان به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.این مسابقات به همت کمیته فرهنگی فدراسیون و هیئت ووشو استان کرمانشاه با حضور استانهای کرمانشاه، همدان، تهران، سمنان، خوزستان،آذربایجان غربی و شرقی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، البرز، سیستان وبلوچستان، کردستان، قم و اصفهان برگزار شد.

در پایان نیز برترین‌های اول تا سوم حفظ و قرائت معرفی شدند، در رشته حفظ شایان موسوی از آذربایجان شرقی، سید جواد اصلاحی از سمنان، سید محمد حسین میری از تهران، علیرضا صداقتی از سمنان، محمد مهدی وریرنار از کرمانشاه، امیر باقری از تهران، محمد ذوالفقاری از سمنان، میثم امیدیان دهکردی از چهار محال وبختیاری و محمد حسین صباغیان قروشانی از اصفهان حائز رتبه شدند.

در رشته ترتیل مسلم عالی از کرمانشاه، صادق حیدری سورشجانی از چهارمحال و بختیاری، محسن خطیبی شریفه از سمنان و در رشته قرائت جواد ایجادی از کرمانشاه، محمد باقر بقاء از سمنان و یاسین آزاد از قزوین حائز رتبه شدند.

 استان‌های سمنان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی توانستند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند و در پایان این مراسم نیز به نفرات اول تا سوم یک جلد کلام الله و جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار