کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان هشدار داد.
کد خبر: ۵۴۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 25 December 2017


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید قاسمی ، با اشاره به موج ناپایداری که از امروز (4 دی) وارد جو استان شده، اظهار کرد: این موج بارندگی به صورت برف و باران را برای نقاط مختلف استان در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارندگی در نواحی شمال و شمال غربی استان نمود بیشتری دارد، یادآوری کرد: در این مناطق احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص بارش برف این سامانه ناپایدار نیز عنوان کرد: احتمال بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌ها وجود دارد و ممکن است بارش در روز سه‌شنبه(5 دی) به صورت رگبار برف باشد.

قاسمی از کاهش محسوس دمای ناشی از این موج هم یاد کرد و افزود: دمای هوای شهر کرمانشاه امروز در گرمترین ساعت به 13 درجه و فردا در گرمترین ساعت به 10 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای ثلاث باباجانی نیز امروز در گرمترین ساعت به 13 درجه و فردا نیز به یازده درجه سانتی گراد می‌رسد، به علاوه دمای هوای سرپل ذهاب نیز امروز در
گرمترین ساعت به 20 و فردا به 18 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با گذر این موج ممکن است در سردترین ساعات روز چهارشنبه (6 دی) دمای برخی از شهرهای استان از جمله کرمانشاه زیر صفر برود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار