مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:دومین جشنواره مسابقات فرهنگی آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی استان کرمانشاه با حضور ۱۴۰ نفر برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 06 February 2018

 به گزارش خبرنگار تابناک،دومین جشنواره مسابقات فرهنگی آموزشی قرآن و عترت ویژه خانواده بهزیستی استان کرمانشاه به همت شورای فرهنگی امروز(17 بهمن) این اداره کل در محل سالن شهید شریفی مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا محمدی مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دو بخش برادران و خواهران ویژه کارکنان و پرسنل و خانواده های آنها و همچنین مددجویان تحت پوشش برگزار شده است.

محمدی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء، 3 جزء، حفظ کل، اذان برگزار شده است، گفت: حفظ جزء 30 نیز ویژه کودکان زیر 10 سال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره 38 نفر از شرکت کنندگان یعنی از هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای لوح و هدایایی تجلیل می شوند.

مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی بین کارکنان و مددجویان تحت پوشش دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار