معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در محور‌های سنقر، ماهیدشت و روانسر به سمت پاوه مه‌آلودگی داریم.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 25 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محبی اظهار کرد: اگرچه سامانه بارشی فعلا از جو استان خارج شده، اما به دلیل سردی هوا در برخی از محور‌های کوهستانیاستان مه‌آلودگی جاده‌ها را داریم.

وی سنقر، ماهیدشت و روانسر به پاوه را از مهمترین محور‌های استان دانست که اکنون دچار مه‌آلودگی هستند و از رانندگانی که در این محور‌ها تردد دارند درخواست کرد با احتیاطرانندگی کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: به علاوه به دلیل بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر داشتیم، هنوز در بسیاری از محور‌هاجاده لغزنده است.

محبی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر برف و باران راه‌های تمام ۱۴ شهرستان استان را در بر گرفت، یادآور شد: در هفت شهرستان برف و در مابقی باران داشتیم، اما خوشبختانههیچ راه اصلی و فرعی در استان مسدود نشد.

وی از ۱۶ مورد ریزش کوه طی چند روز اخیر هم خبر داد که عمدتا در جاده حمیل، محور‌های پاوه، جوانرود و ... بوده که به سرعت ریزش برداری انجام شده است.

به گفته این مسئول، اکنون ۵۴ اکیپ راهداری با همکاری ۵۰۰ نیرو و ۳۴۷ دستگاه ماشین آلات و در قالب ۳۴ راهدارخانه ثابت و سیار پای کار هستند و برای بارندگی که دوباره ازفردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد در آماده‌باش به سر می‌برند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار