۳۵۰ ریال سود نقدی برای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تصویب شد.
کد خبر: ۶۱۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ این جلسه با تشکیل هیأت رئیسه مجمع شامل: رئیس مجمع، ناظرین، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی، جلسه از سوی رئیس مجمعبا اعلام حضور ۷۱ درصد سهامدار حاضر، رسمی اعلام و سپس گزارش عملکرد هیأت مدیره توسط مدیرعامل به مجمع  شروع شد.

احمدرضا اشتری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه گفت: سال ۱۳۹۶فصل تلاش و تکاپوی مدیران و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بود که باعث  دستیابی به رکورد‌های جدید تولید و فروش و عاملی مهم در راستای افزایشبهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه  شد.

توکلی رئیس مجمع نیز در ادامه‌ی جلسه از اقدامات هیأت مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت در سال ۹۶ تشکر کرد.

در ادامه بازرس و حسابرس قانونی به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و با تأیید سهامداران صورت‌های سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ به تصویب مجمع رسید.

براساس این گزارش ،مجمع عمومی همچنین پرداخت سود ۳۵۰ ریال برای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ را تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعیه منتشره از سوی شرکت، ازتاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ از طریق کلیه‌ی شعب بانک ملت سراسر کشور با ارائه کارت ملی و کد بورس عنوان نمود.

موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشامنش به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و نیز موسسه تدوین و همکاران به عنوان بازرس علی البدل به تصویب مجمع عمومیرسید.

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی سراسری و روزنامه باختر به عنوان روزنامه رسمی محلی با تصویب مجمع به مدت یک سال انتخاب شدند.

رئیس مجمع همچنین انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره را به شور گذاشت که با تصویب مجمع، گروه شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان (سهامی عام).

شرکت سرمایه گذاری هامون سپاهان (سهامی عام)، شرکت خدمات هامون سپاهان (سهامی خاص) و شرکت مدبران اقتصاد (سهامی خاص) به عنوان اعضای حقوقی هیأت مدیره به مدت۲ سال انتخاب شدند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار