محمد رضا امیریان در گفتگو با تابناک:
رئیس هلال احمر استان کرمانشاه گفت:۴۷۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری درطرح ۲۱ روزه امداد و نجات اربعین که از ۲۱ مهر ماه که همزمان با سایر استان‌های کشور در استان برگزار میشود به صورت پلکانی فعال خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 22 September 2018

محمد رضاامیریان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این طرحدر راستای  ارائه خدمات امداد و نجات به زائران در اربعین  از ۲۱ مهر ماه تا ۱۱ آبان (3 تا 23 ماه صفر) در کشور آغاز و نیروهای امدادی هلال احمر 2 روز قبل از اجرای طرح، در پایگاه‌ها مستقر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه به عنوان استان عامل و همدان، کردستان، لرستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، بوشهر و فارس را به عنوان استان‌های معین انتخاب شده اند.

رئیس هلال احمر استان کرمانشاها: اظهار داشت:یک فروند بالگرد، یک دستگاه خودروی ارتباطات، ۵ دستگاه خودرو آمبولانس، 5 دستگاه موتورسیکلت عملیاتی هم در هر پایگاه فعال خواهد بود.

امیریان تصریح کرد: ۸۷ پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و سیار در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان فعال و ۸۰ پایگاه امداد و نجات بین‌شهری استان‌های معین در محورهای مواصلاتی به ایلام، خوزستان و کرمانشاه نیز در آماده باش کامل هستند.

 

 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار