رویداد کارآفرینی "تیکاف" با همکاری مرکز استارتاپ دانشگاه رازی و شتاب دهنده تیک وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مهدی طلایی مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی امروز(یازدهم آذر) در حاشیه برگزاری این رویداد  بااشاره به حضور حدود 200 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان در این رویداد، اظهارکرد: تلاش کرده ایم تا این رویداد بصورت کارگاهی و به شکل تعامل بین شرکت کنندگان و تسهیل گران برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ایده پردازی دانشجویان شرکت کننده، تیم سازی و شناسایی استعدادهای کارآفرینی عنوان کرد و گفت: امیدورایم خروجی این رویداد تشکیل تیم های کارآفرینی و ورود دانشجویان شرکت کننده به مدل کسب و کار و ورود به بازار کار باشد.

مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی تصریح کرد: همچنین از تسهیل گران یکی از شتابدهنده های تهران دعوت کرده ایم تا با حضور در این رویداد به بالا رفتن تجربیات دانشجویان کمک کرده و فضای متفاوتی را در رویداد امروز رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: بستری را فراهم کرده ایم که دانشجویان مستعدی که در این رویداد شناسایی می شوند را در مرکز استارتاپ دانشگاه مستقر کنیم تا از امکانات این مرکز به منظور کار کردن روی ایده هایشان استفاده کنند.

طلایی از برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی در دانشگاه رازی خبرداد و گفت: طبق این برنامه ریزی، پس از برگزاری رویدادها و تشکیل تیم ها یک رویداد کارآفرینی "دِمو" را برگزار خواهیم کرد تا فرصتی برای آشنایی سرمایه گذاران استان با ایده های مختلف دانشجویان فراهم شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار