فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق موتور سیکلت با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 03 August 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شیرزادی ازدستگيری سارق حرفه ای موتورسيکلت در کرمانشاه خبر داد و گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد پيش از اين ۴۰ فقره سرقت موتورسيکلت در پرونده دارد.

وی در تشریح این خبر گفت: درپی افزايش سرقت موتورسيکلت درسطح شهر کرمانشاه به خصوص درمحدوده داروخانه های شبانه روزی شناسايی سارق و يا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری « ۱۷ بعثت» اين شهرستان قرار گرفت.

شیرزادی ادامه داد: ماموران با پيگيری های مداوم و بررسی های نامحسوس صورت گرفته و با استفاده از دوربين های مداربسته موفق به شناسايی سارق و محل های تردد وی شدند و قبل از هرگونه اقدامی متهم را دستگير و به كلانتری منتقل کردند.

اين مقام انتظامی در ادامه گفت: در بازجويی های به عمل آمده متهم به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کرد و  اذعان کرد که موتورسيکلت ها را طی ۲ سال گذشته سرقت کرده و آن ها را به دو مالخر در روستاهای اطراف کرمانشاه فروخته است.

شیرزادی درپايان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده با دستور قضائی برای تحقيقات بيشتر به پليس آگاهی استان معرفی شد و تلاش برای دستگيری مالخرها ادامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار