معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری هفت همایش تکریم امام‌زادگان در استان کرمانشاه هم‌زمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 05 August 2015
حجت‌الاسلام حسین قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری هفت همایش تکریم امام‌زادگان در کرمانشاه و شهرستان‌های استان هم‌زمان با دهه کرامت و روز ملی بزرگداشت امام‌زادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این همایش‌ها در شهرستان‌های مختلف با محوریت یک امام‌زاده برگزار می‌شود و در شهر کرمانشاه نیز با محوریت امام‌زاده ابراهیم طاقبستان برپا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش‌ها را معرفی بقاع متبرکه به عموم مردم و آشنایی آنان با زندگی امام‌زادگان عنوان کرد و گفت: تجلیل از خادمان بقاع متبرکه و هیت امنا که بدون هیچ چشم‌داشتی در این اماکن به مردم خدمت می‌کنند نیز از دیگر اهداف برگزاری این همایش‌ها به‌شمار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این همایش از محققان و پژوهشگران برجسته در راستای ارائه مقالات خود در خصوص امام‌زادگان و شیوه زندگی آنان دعوت می‌شود.

قبادی جذب مشارکت‌های مردمی، توسعه فضای فیزیکی و معنوی بقاع متبرکه در سطح استان را از جمله اهداف مهم برگزاری همایش تکریم امام‌زادگان برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار