استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مواد مخدر را به نوعی می توان سرچشمه آسیب های اجتماعی دانست تاکید کرد: قوت قلب کشور، سرمایه اجتماعی است که باید مانع آسیب دیدن آن شد.
کد خبر: ۷۴۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 02 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی استان های کرمانشاه ، ایلام و لرستان با محوریت استان کرمانشاه به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور ، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور و مسئولین قضائی ، سیاسی و امنیتی استان های همجوار در کرمانشاه برگزار شد

وی افزود : کم رنگ جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر دو پیامد منفی کاهش سرمایه اجتماعی و کم رنگ شدن حس حکومت داری در مردم است که باید از آن جلوگیری کرد، مواد مخدر چالشی است که امروز بشریت با آن مواجه است و البته کشورهای خاورمیانه بیشتر با آن درگیرند،. در استان کرمانشاه نیز مناطق آلوده ای جود دارند و این یک واقعیت است.

بازوند با بیان اینکه سرمایه اجتماعی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند گفت : در ۲۲بهمن سال گذشته مشاهده شد که با افزایش ۴۰درصدی سرمایه اجتماعی چه قوت قلبی به مسئولان داده شد و اقدامات دشمنان را بی اثر کرد و اکنون وظیفه مسئولان حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی است، تضعیف حس حکومت داری در بین مردم، یکی از پیامدهای منفی کم جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر است و مردم نباید حس کنند که هرکس هر کاری خلاف قانون را بخواهد می تواند انجام دهد.

ایشان در پایان افزودند : امیدواریم نتیجه جلسات هم اندیشی بین استانها پشتوانه سرمایه اجتماعی باشد و به تقویت حس حکومت داری در میان مردم بیانجامد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار