رئیس انجمن تولیدکنندگان شن، ماسه و آسفالت استان کرمانشاه گفت: نزدیک به ۱.۵ سال است از مجموعه "راه‌ایران" وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا بابت پروژه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است.
کد خبر: ۸۰۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدرضا کارگراظهار کرد: حدود 1.5 سال قبل و برای قطعه کرمانشاه به خسروی پروژه راه‌آهن از تولیدکنندگان استان ماسه خریداری شد، اما با گذشت حدود 1.5 سال هنوز مطالبات ما پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی انجام دادیم و قرار بود این مطالبات آبان سال گذشته پرداخت شود و سپس به بهار امسال موکول شد، اما هنوز هم خبری از پرداخت این بدهی نیست.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شن، ماسه و آسفالت استان کرمانشاه با بیان اینکه این مطالبات باید از سوی شرکت "راه‌ایران" که یکی از هلدینگ‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا است پرداخت شود، عنوان کرد: علاوه بر تولیدکنندگان شن و ماسه، در بخش‌های دیگر نیز مطالبات زیادی از این هلدینگ وجود دارد که پرداخت نشده است.

کارگر یادآور شد: پرداخت مطالبات تولیدکنندگان ماسه بسیار حساس است، زیرا آنها به بازگشت سرمایه خود برای ادامه کار نیاز دارند و برخی از آنها با همین سرمایه در گردش اندک واحد خود را سر پا نگه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان ماسه در شرایطی رخ داده که چون مجبوریم هر سه ماه یکبار مالیات بر ارزش افزوده بدهیم، مالیات محصولاتی که فروخته شده و پول آن را دریافت نکرده ایم را هم پرداخت کرده‌ایم و این امر هزینه زیادی را به تولیدکنندگان ماسه تحمیل کرده است.

کارگر با اشاره به اینکه این مطالبات مربوط به حدود چهار تولیدکننده عمده است، افزود: رقم مطالبات هریک از این واحد و میزان ماسه‌ای که در اختیار پروژه قرار دارند، متفاوت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار