مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور از آغاز جمع‌آوری انشعابات آب شرب کارواش‌های این شهر و همچنین انشعابات غیرمجاز در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 05 June 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، فرزاد امیری گفت: با توجه به گرم شدن هوا و به طبع آن افزایش مصرف آب، به وجود آمدن تنش آبی اجتناب ناپذیر بوده و قطعاً مناطق مرتفع شهر با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد از این رو پرسنل این امور موظف هستند که جهت تأمین آب شرب پایدار در تمام مناطق شهر از جمله "بهار" و دیگر شهرک های مرتفع به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را به کار ببندند.

وی افزود: در همین راستا، پیشتر به تمام کارواش های سطح شهر اخطار جمع آوری انشعابات آب شرب داده شده ولی متأسفانه هیچ یک از مالکین کارواش ها توجهی به اخطار مذکور نداشته و با توجه به اتمام زمان مشخص شده در برگه های اخطار، به ناچار قطع انشعابات این کارواش ها در دستور کار قرار گرفته و به زودی همه آن ها جمع آوری خواهد شد.

امیری با اشاره به وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهر و روستاها نیز گفت: پایش ملک به ملک، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در اولویت کاری این امور قرار دارد و اکیپ شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در سطح شهر و روستاها به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.

او ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار، دادستان و سایر نهادهایی که امور آبفای کنگاور را در بهتر انجام دادن این مهم یاری می‌کنند، از تمام مردم خواست که در صورت مشاهده نصب انشعاب غیرمجاز و یا استفاده غیرمجاز از آب شرب، نسبت به این موضع بی تفاوت نبوده و جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تخلف مذکور را به شماره شبانه روزی ۱۲۲ اطلاع دهند تا در اولین فرصت نسبت به جمع آوری این انشعابات غیرمجاز اقدام شود.

مدیر امور آبفای شهرستان کنگاور خاطر نشان کرد: با توجه به تنش آبی پیش رو، این امور هیچ مماشاتی با افراد خاطی که مرتکب نصب انشعاب غیرمجاز شده اند نداشته و یقیناً با آن ها به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار