مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از جذب منابع مالی برای اشتغال و توانمند سازی جامعه شریف بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ 16 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهزاد شهبازی شامگاه روز گذشته شنبه (بیست و ششم خردادماه) با حضور جمعی از مدیران و مسئولان بانک‌های عامل استان، اظهار کرد: تسریع در جذب منابع بانکی برای توانمندسازی و اشتعالزایی مددجویان از اهداف این نشست است.

وی ضمن حضور موشاخانی سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری و زارعی معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خواستار تسریع در تخصیص و جذب مانده اعتبارات سال گذشته و سال جاری برای توانمندسازی همه‌جانبه جامعه هدف بهزیستی شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از عملکرد قابل قبول بانک‌های عامل تصریح کرد: در سال گذشته و تخصیص تسهیلات از محل جز چهار تبصره هجده و همچنین از محل جز سه سهمیه استانداران، به تشریح اعتبارات سال جاری از محل جز چهار تبصره ۲،به تفکیک شهرستانی اعتبارات مذکور با عاملیت هفده بانک عامل پرداخت.

شهبازی در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست ارزیابی وضعیت جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال جامعه هدف و همچنین بررسی و رفع چالش‌ها و مشکلات موجود، جهت تسریع در جذب اعتبارات سال جاری است.

پرداخت تسهیلات به مددجویان در اولویت است

در بخش دیگر این نشست، موشاخانی سرپرست امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی بانک‌ها را اولویت پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی است.

وی افزود: همه بانک‌ها می‌باید تمامی پرونده‌هایی که در شبکه بانکی از سال قبل مانده است را پرداخت نمایند و علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل مانده اعتبار سال قبل، جهت تخصیص و تسریع در جذب تسهیلات امسال نیز هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را کارسازی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار