رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره منطقه ای شعر، خاطره، نماز و نیایش با عنوان 'پرواز در بیکران' در هفتم دی ماه امسال در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 12 November 2015
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره منطقه ای شعر، خاطره، نماز و نیایش با عنوان 'پرواز در بیکران' در هفتم دی ماه امسال در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام علی مولوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره در بخش های شعر بزرگسالان، شعر کودکانه نماز، شعر ویژه سرود دانش آموزی و خاطره نماز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: شعر بزرگسالان قرار است با موضوعات اسرار نماز، آثار معنوی، تربیتی و اجتماعی نماز، گفتگو با خدا، نماز و اخلاص، نماز و ائمه معصومین و نماز روز عاشورا و بخش خاطره نماز نیز با موضوعات خاطره اولین نماز من، رمضان و نماز و نماز و سفر برگزار شود.

حجت الاسلام مولوی با بیان اینکه قالب های شعری باید در دو بخش آزاد و کلاسیک به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، مهلت ارسال آثار را تا 20 آذر ماه عنوان کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه در خصوص شرایط و نحوه ارسال آثار نیز گفت: این آثار نباید قبلا در هیچ همایش یا جشنواره ای شرکت داده شده باشند و افراد لازم است مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، جنسیت، سن، مدرک تحصیلی و شماره های ثابت و همراه خود را در اثر ارسالی درج کنند.

وی یادآور شد: آثار شرکت کنندگان باید در محیط ورد با فونت نازنین 14 و به آدرس arvazdarbikaran@chmail.ir ارسال شود و از سوی دیگر خاطرات ارسالی نیز حداکثر در دو صفحه A4 تهیه شود.

مولوی با اعلام شماره تماس 37225099 اظهار کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره نیز کرمانشاه خیابان دانشجو (بازرگانی سابق)، جنب هنرستان آیت الله نجومی، ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه می باشد.

وی در پایان گفت: به نفرات برگزیده این جشنواره کمک هزینه تشرف به حج عمره، کمک هزینه تشرف به عتبات عالیات و کمک هزینه تشرف به مشهدمقدس اعطا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار