شهردار کرمانشاه گفت: اگر امروز از کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر نام می بریم باید در حد و قواره یک کلانشهر هم کرمانشاه را بسازیم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه با هم افزایی و همدلی در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۱۶۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 09 January 2016
شهردار کرمانشاه گفت: اگر امروز از کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر نام می بریم باید در حد و قواره یک کلانشهر هم کرمانشاه را بسازیم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه با هم افزایی و همدلی در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، عبدالرضا شعبانی در نشستی که با حضور مدیران شرکت توزیع برق استان در دفتر شهردار برگزار شد، تأکید کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه همواره در تلاش بوده اند که با ایجاد تعامل سازنده با دیگر دستگاههای خدمات رسان با همدلی و هماهنگی برای توسعه استان گام برداریم.

وی افزود: رعایت و همسویی با قانون، در جهت پیشرفت است و اگر هر اداره ای بنا به وظیفه ذاتی اش عمل کند، کاری لنگ نخواهد ماند و همه برای انجام خدمات رسانی به مردم باید مقید به شرح وظایفمان باشیم.

شهردار کرمانشاه گفت: پستها در سازمانها رفتنی است ولی خوشا به حال کسانیکه از فرصت خدمات رسانی به شهروندان استفاده و سعی می کنند با تلاشی صادقانه به شهروندان خدمت کنند.

وی گفت: ما باید بدانیم مسئولیتی که برای انجام امور به ما واگذار و قدرتی که به واسطه این مسئولیت به ما تفویض شده است، باید در جهت خدمات رسانی به مردم باشد.

وی تأکید کرد: امروز سربلندی و خواری در نزد مسئولین به این معنی نیست که یکروز مدیر هستیم و پشت میز نشسته ایم و روز دیگر مسئولیتی نداریم، بلکه سربلندی برای مدیر زمانی است که با تمام توان به جامعه خدمت کند و قدر فرصت خدمت به مردم را بداند.

دکتر شعبانی افزود: ما مدیران باید پایبندی به قانون و نظم پذیری و تلاش صادقانه را از خودمان شروع کنیم تا الگویی مناسب برای زیر مجموعه و شهروندان برای احترام به قانون باشیم.

شهردار کرمانشاه از تشکیل کمیته دوگانه بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان خبر داد و با تأکید بر اینکه باید در راستای مدیریت یکپارچه شهری گام برداریم، گفت: مدیریت واحد شهری می تواند برای خدمات دهی بهتر در چارچوب شرایط قانونی و با کیفیت مناسب تر وارد عمل شود.

شعبانی به همکاران در اداره برق گفت: قطعا با کمی همت و تلاش مضاعف تر خیلی از کارها حل خواهد شد و ماندگاری و پویایی سازمانهای خدمات رسان امروز در گرو تصمیمات مناسب، به موقع و اثربخش خواهد بود که در محیطی خردمندانه حاصل خواهد شد و چالشهای پیش رو را می توانیم با این همدلی و تعامل بین دستگاههای اجرایی برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: برای ارتقاء سطح خدمات به شهروندان، بین شهردار و اداره برق کمیته دوگانه ای به سرپرستی معاونت عمرانی شهرداری تشکیل خواهد شد تا به منظور هماهنگی بیشتر و شفاف سازی وظایف طبق مقررات و ضوابط گام برداریم.

شعبانی از مدیریت شرکت توزیع برق استان و همکارانش به خاطر همکاری مستمرشان با شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار