مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اجرای برجام بار دیگر حقانیت ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد.
کد خبر: ۱۶۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 18 January 2016
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اجرای برجام بار دیگر حقانیت ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان محبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم جشنی که به مناسبت اجرای سند برجام در دبیرستان نمونه بعثت کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، اظهار داشت: اجرایی شدن برجام حاصل تلاش های مسئولان و دانشمندانی است که با مجاهدت در راه اعتلای کشور گام برداشته اند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای پس از ۱۲ سال توانستند با تلاش، منطق و عقلانیت کشورهای قدرتمند دنیا را سر میز مذاکره کشانده و حقانیت ملت ایران را به اثبات برسانند.

محبی با تاکید بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است، خاطر نشان کرد: دشمنان طی سال های گذشته به بهانه های مختلف دست به تحریم های مختلف علیه کشورمان زده و دارایی های ایران را بلوکه کرده تا از این طریق ایران را منزوی و تضعیف کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با حمایت های مقام معظم رهبری فرزندان این کشور توانستند حقانیت ملت ایران را به اثبات رسانده و همانگونه که شاهد هستیم روز گذشته همه تحریم های ظالمانه علیه ایران لغو شد.

محبی در ادامه با اشاره به نقش مهم دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، اظهار داشت: امیدوار هستیم با تلاش و پشتکار دانش آموزان و برنامه ریزی های مناسب در حوزه اقتصادی، فرهنگی و صنعتی به خوداتکایی و استقلال برسیم و موجب اقتدار کشور شویم.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه دهیم و در حوزه های مختلف همچنان به موفقیت دست یابیم بایستی با برنامه عمل کرده و نسبت به کشور خود متعهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار