امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: مردم بار دیگر وفاداری و دلدادگی خویش به انقلاب را نشان دادند.
کد خبر: ۱۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 12 February 2016
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: مردم بار دیگر وفاداری و دلدادگی خویش به انقلاب را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن صحنه رویارویی مردم با توطئه‌های مستکبران طی سال‌های اخیر است.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار استان کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به خاطر برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تقدیر ویژه کرد و افزود: همه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این راهپیمایی باشکوه زحمات قابل تقدیری متقبل شدند و این دلدادگی و عشق مردم و مسئولان به انقلاب را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه مردم ایران در عرصه‌های مختلف با بصیرت و هوشیاری پای کار بوده است، خاطرنشان کرد: جهانیان به خوبی متوجه سرمایه مردمی انقلاب اسلامی شده که همین اقتدار روزافزون نظام اسلامی را رقم زده و امروز ایران یک قدرت اثرگذار در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات صحنه نمایش مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی در انتخاب سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش دخالت کرده و بار دیگر بی‌اثر بودن تبلیغات و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را به اثبات می‌رساند.

این مقام مسئول حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را موضوعی مهم در عرصه بین‌المللی بیان کرد و متذکر شد: مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات متعدد یک سرمایه ارزشمند است که در کشورهای غربی در این سطح وجود ندارد و این تفاوت درک ملت ایران از آرمان‌های والای انقلاب و مردمی بودن انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیروزی‌های اخیر رخ‌ داده در سوریه و آزادسازی دو شهر راهبردی از دست تروریست‌های تکفیری را یک پیروزی بزرگ توصیف کرد و گفت: جریان مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی نشان داده استقامت در مقابل ظلم و دسیسه‌های شوم مستکبران موجب تحقق وعده الهی می‌شود و امروز اثرگذاری الگوگیری از انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنیم.

وی با تصریح بر اینکه امام راحل نخستین واکنش را در جهان اسلام به سلمان رشدی نشان دادند، بیان داشت: پرونده سلمان رشدی در سفارتخانه‌ها مفتوح است و فتوای تاریخی امام راحل در مورد ارتداد سلمان رشدی یک موضوع بسیار مهم در عرصه جهانی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) یادآور شد: همه افراد جامعه باید با الگوگیری از این بانوی بزرگوار حیا، عفت، پاکدامنی و موقعیت‌شناسی را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار