مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه از دستگاه قضا بعنوان ارکان مهم نظام و ضامن برقراری عدالت در جامعه یاد کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، محمد رضا عدالتخواه در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه با تجلیل از تلاش های مستمر بنیاد شهید در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری، شهدا را حافظان ارزش های نظام و ضامن آرامش و امنیت کشور دانست.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه  سپس  برای حضور پر رنگ تر مسئولین دادگستری در طرح سپاس و دیدار با ایثارگران اعلام آمادگی کرد.

عسگری اظهار داشت: شأن بنیاد شهید کرمانشاه خدمتگزاری به قشری با جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر شامل خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است.


مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه با اشاره به وظایف ذاتی بنیاد شهید در خدمت به جامعه ایثارگری که در بخش های مختلف انجام می پذیرد، عملکرد بنیاد شهید را به مجموعه کشوری تشبیه کرد که در تمامی بخش ها و فعالیت های گوناگون مشغول ارائه خدمت به ایثارگران بوده و در این خصوص وظایف مختلفی را برعهده دارد.

وی سپس  به نقش پررنگ دادگستری در محاکم و دعاوی مربوط به بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: دادگستری می تواند در بسیاری از موارد به عنوان یک حامی در مباحث دعاوی و مشاوره های به کمک بنیاد و کارشناسان این بنیاد آمده و این نهاد مقدس را در بحث های حقوقی یاری رساند.

 در پایان این نشست  مواردی همچون برگزاری کارگاه های آموزش ویژه کارشناسان حقوقی بنیاد شهید، اختصاص یک شعبه ویژه جهت امور حقوقی بنیاد شهید، انجام فرایندی به منظور ارتباط مستقیم با رئیس کل دادگستری استان و نیز برگزاری کمیسیون ماده سه با حضور مشاورین دادگستری به تصویب اعضای حاضر رسید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار