نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی ودارایی کرمانشاه در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، قیام امام حسین( ع) را در دفاع مقدس احیاء کردند.
کد خبر: ۵۰۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 28 September 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان کرمانشاه مراسمی در ششم ماه محرم همزمان با سالگرد شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه با حضور مشاور عالی استاندار در امور ایثارگران،مدیر کل بنیاد شهید و مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس و کارکنان شاغل و بازنشسته ایثارگر اداره کل در مرکز همایش اداره کل امور اقتصادی ودارایی برگزار شد .

علی محمدی در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین هفته دفاع مقدس را به ایثارگران ،جانبازان و خانواده معظم شهدا تبریک گفتند وبر لزوم تکریم این قشر ارزشمند تاکید نمودند.

ایشان در ادامه بیداری هرچه بیشتر مردم در خصوص توطئه و نقشه های دشمن در تمام جوانب زندگی را ضروری دانستند و گفتند که دشمن با برنامه سه هدف عمده که منشاءقدرت،عزت و اقتدار ملت ایران هستند را هدف قرار داده اند که شامل تضعیف روحیه شهادت طلبی،روحیه انتظار و کم رنگ کردن جایگاه ولایت فقیه می باشند.

نماینده وزیر ومدیر کل امور اقتصادی در ادامه گزارشی مختصر در مورد وضعیت ایثارگران شاغل و بازنشسته این اداره کل و فعالیتهایی که در جهت رفاه حال این قشر انجام داده اند ارائه نمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار