مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه:
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: تا پایان سال جاری سه مرکز دیگر به 22 مرکز ثابت فنی و حرفه ای استان، که جایگاه نخست غرب کشور را داراست، اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 29 September 2015
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: تا پایان سال جاری سه مرکز دیگر به 22 مرکز ثابت فنی و حرفه ای استان، که جایگاه نخست غرب کشور را داراست، اضافه خواهد شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، داود ناصری امید پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور کرمانشاه که در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی مردم، مسئولین و مقام معظم رهبری مسئله بیکاری بوده که متأسفانه استان کرمانشاه دراین زمینه آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از آنجایی که شغل به فرد هویت می دهد، لذا احساس مسئولیت مدیران و مسئولین را می طلبد که در راستای ایجاد اشتغال گام بردارند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی مذاکراتی با دکتر سعیدی پور درخصوص توانمندسازی دانشجویان به این نتیجه رسیدیم که بهترین راهکار برای مقابله با بیکاری توجه ویژه به قشر دانشجو است.

عدم تناسب بازار کار با رشته تحصیلی

ناصری امید گفت: علیرغم توفیقات بسیار خوبی که در کشور اتفاق افتاده است، اما بدلیل عدم تناسب بازار کار با رشته تحصیلی متأسفانه آمار بیکاری در دانشجویان به مراتب بیشتر از افرادی است که تحصیلات دانشگاهی نداشته اند.

وی در ادامه افزود: می بایست از توانمندی های اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه استفاده شود که همکاری و تعامل بیش از پیش با دانشگاه های دیگر را می طلبد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: طرح تواندسازی دانشجویان با رویکرد رفع نیاز بازار به نیروی متخصص تدوین شذه است که دانشجویان در کنار کسب علم و دانش تئوری به جنبه های عملی هم توجه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار