معاون توسعه مدیریت استانداری کرمانشاه:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: مدیریت جهادی و میدانی همراه با همدلی و همکاری، زمینه ساز تحول در حوزه‌های مختلف استان کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 27 October 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علیرضا مهرتاش در نشست کارگروه توسعه مدیریت استانداری کرمانشاه اظهار کرد: وزارت کشور هر ساله بر اساس شاخص‌ها و عملکرد‌ها عمومی و اختصاصی، در حوزه مختلف به ارزیابی عملکرد استانداری‌ها می‌پردازد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استانداری کرمانشاه طی این سال‌ها همواره در رتبه‌های مناسبی قرار داشته و در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ نیز از مجموع ۲ هزار امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی، حدود ۱۷۵۰ امتیاز را کسب کرده و جزو استان‌های "خوب" در نظر گرفته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری این موفقیت را حاصل نظارت‌ها و پیگیری‌ها و انجام به موقع وظایف دفاتر مختلف ستادی دانست و گفت:، اما ما نباید قانع به این شرایط باشیم بلکه استانداری کرمانشاه باید در سال آینده به جایگاه برتر در بین استانداری‌ها بازگردد.

وی یادآور شد: از مدیرانی که در ارزیابی‌های عملکرد سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰ درصد امتیازات را کسب کرده اند تقدیر می‌کنیم.

مهرتاش تاکید کرد: خوشبختانه استانداری کرمانشاه از ظرفیت مناسب در حوزه نیروی انسانی و بدنه مدیریتی و کارشناسی برخوردار است و این توان وجود دارد که با کار و تلاش جهادی بیشتر، در رتبه اول کشور قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار