جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برپایی تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 12 October 2015
جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برپایی تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان در روزهای آتی خبر داد.

سردار علی اکبر کرمی روز دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از روز پنجشنبه (23 مهر مصادف با اول محرم) آغاز و تا روز چهارشنبه (29 مهر) ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته احیای امر به معروف امسال با شعار 'امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت همدلی و همزبانی' در سطح استان برگزار می شود به مهمترین برنامه های این هفته نیز اشاره کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: در اولین روز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نشست شوراهای امر به معروف در مدارس استان و همچنین برگزاری کلاس های آموزش احکام ویژه اصناف را خواهیم داشت.

وی گفت: در روز دوم این هفته نیز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه راهپیمایی امر به معروف و تجدید میثاق با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر در سطح استان برگزار می شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به برنامه های روز سوم هفته احیای امر به معروف یادآور شد: در این روز تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر استان برگزار خواهد شد که این تجمع در کرمانشاه در حسینیه ثارلله سپاه نبی اکرم (ص) انجام خواهد پذیرفت.

کرمی در ادامه برگزاری یادواره حضرت قاسم بن الحسن (ع) در مدارس پسرانه و تجلیل از رسانه های برتر حوزه امر به معروف را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای روز چهارم این هفته عنوان کرد و افزود: در این روز همچنین شاهد برگزاری همایش ترویج فرهنگ نقدپذیری در برخی دانشگاه های استان نیز خواهیم بود.

وی در خصوص برنامه های روز پنجم نیز گفت: در این روز شاهد برگزاری یادواره حضرت علی اکبر(ع) در مدارس پسرانه و همچنین همایش شوراهای امر به معروف سازمان های قضایی و نظامی خواهیم بود.

کرمی برگزاری همایش مسئولین امر به معروف ادارات و دستگاه های دولتی استان را مهمترین برنامه روز ششم هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی در پایان به برنامه های روز هفتم و پایانی نیز اشاره و اظهار کرد: برگزاری یادواره حضرت رقیه در مدارس دخترانه، نشست بانوان با موضوع سلامت محیط خانواده و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب را از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار