رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه با تصریح اینکه اختلافات، اهداف هیئت شمشیربازی استان را به نابودی کشانده است، گفت:پای استعفایم می‌مانم، حتی اگر با آن موافقت نکنند.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 13 October 2015
رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه با تصریح اینکه اختلافات، اهداف هیئت شمشیربازی استان را به نابودی کشانده است، گفت:پای استعفایم می‌مانم، حتی اگر با آن موافقت نکنند.

ایمان درخشی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از استعفای خود از ریاست هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از این سمت استعفا داده‌ام و دیگر در هیئت فعالیت ندارم.

وی اظهار کرد: حدود یک ماه است از سمت ریاست هیئت شمشیربازی استعفا داده‌ام، اما فدراسیون شمشیربازی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان هنوز با این استعفا موافقت نکرده‌اند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه در خصوص دلایل این استعفا گفت: عدم توجه اداره‌کل ورزش و جوانان به رشته شمشیربازی و اختلاف در یکی از قسمت‌های هیئت باعث شد از سمتم استعفا دهم.

درخشی‌ با اشاره به اینکه دیگر حاضر نیست در هیئت شمشیربازی حضور داشته باشد، تصریح کرد: اگر فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان هم با استعفایم موافقت نکنند، باز هم حاضر نیستم به هیئت برگردم.

وی با تصریح اینکه به خاطر اختلافات، اهداف هیئت مختل شده بود، بیان داشت: در مجموعه‌ بدون هدف فعالیت بسیار سخت، طاقت‌فرسا و بی‌اثر است و اختلافات در شمشیربازی کرمانشاه نیز باعث نابودی اهداف هیئت شده است.

این مسئول با بیان عملکرد هیئت شمشیربازی استان در یک سال اخیر، گفت: وقتی به‌عنوان ریئس هیئت منصوب شدم تنها چهار ورزشکار در این رشته حضور داشتند و در یک سالن تمرین می‌کردند، اما این روند را تغییر دادم و تعداد ورزشکاران را افزایش دادم و توانستیم در رده های نوجوانان و جوانان در مسابقات کشوری به مدال دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار