معاون امور عمرانی استانداری گفت: 12300 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت فاضلاب در 4 روستای استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 30 November 2015
معاون امور عمرانی استانداری گفت: 12300 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت فاضلاب در 4 روستای استان اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس مجتبی نیک کردار افزود: این اعتبار برای ساماندهی فاضلاب روستاهای رازیان کرمانشاه، نوریاب پاوه، قوری قلعه روانسر و تمرگ هرسین اختصاص یافته است.     
 
وی بیان داشت: تخصیص اعتبار اعلامی که از محل کمک به توسعه زیربناهای روستایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تامین شده است به میزان 100درصد می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت اهالی و تخصیص به موقع اعتبار اختصاصی پروژه دفع بهداشتی فاضلاب در این روستاها در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

مهندس نیک کردار تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه ها از محل خودیاری مردمی تامین می گردد، انتظار می رود که حدود 40 درصد در منابع دولتی صرفه جویی گردد.  
 
وی در خصوص نحوه اجرای پروژه های ساماندهی فاضلاب روستایی بیان داشت: این پروژه ها با مدیریت و مسئولیت دهیاری اجرا می شوند که براساس دستورالعمل طرح جمع آوری فاضلاب در مناطق روستایی با مشارکت اهالی، مصالح پروژه توسط دولت، تهیه و هزینه سایر فعالیت های عمرانی مرتبط از محل کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی تامین می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار