نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه گفت: هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه با مشکل کمبود تجهیزات و وسایل شمشیربازی مواجه است.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 13 December 2015

نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه گفت: هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه با مشکل کمبود تجهیزات و وسایل شمشیربازی مواجه است.

ناهید خدیوی اظهار داشت: هفته گذشته با برگزاری مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه آقای بابک پروینی برای ۴ سال آینده به سمت ریاست این هیئت برگزیده شد و امیدواریم پیشرفت‌های قابل توجهی در دوره ریاست ایشان شاهد باشیم.

وی کمبود تجهیزات و وسایل ورزش شمشیربازی را از مشکلات هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه دانست و گفت: قول‌های مساعدی از سوی مسئولان فدراسیون داده شده و امیدواریم با کمک مسئولان، این مشکل برطرف شود.

خدیوی اپه و فلوره را از رشته‌های فعال شمشیربازی در کرمانشاه نام برد و گفت: در طرح استعدادیابی که مهر ماه امسال در سطح مدارس انجام شد تعداد ۱۶ نفر از دانش‌آموزانی که مستعد پیشرفت در رشته شمشیربازی بودند شناسایی و دوره‌های آموزشی پیشرفته را برای آنان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در ماه‌های آینده مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور برگزار و به طور قطع نمایندگان مطرحی از کرمانشاه به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

نائب رئیس هیئت شمشیربازی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: ورزش شمشیربازی در استان به دوران پویایی و طلایی خود بازگردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار