رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن افزایش فضای آموزشی واحدها و مراکز دانشگاهی پیام نور در اغلب نقاط استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 15 December 2015
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن افزایش فضای آموزشی واحدها و مراکز دانشگاهی پیام نور در اغلب نقاط استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن سعیدی روز سه شنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان که در سرسرای اجتماعات فنی و حرفه ای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در بخش عمرانی یکی از اقدامات در دست اجرا توسعه فضای آموزشی و آزمایشگاهی پیام نور مرکز کرمانشاه به مقدار 6 هزار و 800 متر مربع است که هم اکنون با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی افزود: یکی دیگر از طرح ها توسعه فضای آموزشی مربوط به مرکز پیام نور اسلام آبادغرب است که به میزان دو هزار و 800 متر مربع و با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست.

سعیدی پور یادآور شد: افزایش یک هزار و 600 متری فضای آموزشی واحد جوانرود نیز یکی دیگر از برنامه هایی بوده که خوشبختانه به صورت کامل اجرایی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با اشاره به افزایش دوهزار متری فضای آموزشی دانشگاه پاوه گفت: همین مقدار افزایش فضا برای شهرستان سنقروکلیایی درنظر گرفته شده و با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

وی همچنین میزان اعتبار دریافتی برای اجرای طرح های عمرانی دانشگاه های پیام نور سطح استان را 54 میلیارد ریال عنوان کرد.

سعیدی پور همچنین به اقدامات پژوهشی یکسال اخیر دانشگاه پیام نور اشاره و اظهار کرد: این دانشگاه با داشتن 140 عضو هیات علمی طی یکسال اخیر موفق به درج 48 مقاله در مجلات ISI و 108 مقاله در مجلات ISC شده است.

وی یادآور شد: در این مدت هفت مقاله در مجلات معتبر علمی - ترویجی و 96 مقاله نیز در در مجلات بین المللی که توسط پژوهشگران دانشگاه نوشته شده به چاپ رسیده است.

سعیدی پور در پایان از مجهز بودن تمامی مراکز پیام نور استان به فیبرنوری، اینترنت، ویدئو پروژکتور، پرده نمایش و سیستم رایانه خبر داد.

در ادامه نیز جمعی از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار