مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری 27 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان در 22 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 23 December 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری 27 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان در 22 ماه گذشته خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، مجتبی جوهری با اشاره به نظارت بر هیئت‌های ورزشی و ساماندهی آنها از سوی این اداره کل، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی بازوان توانمند ورزش هستند و در راه پیشرفت ورزش قهرمانی و همگانی استان نقش بسزایی دارند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 90 در صد از بدنه روسای هیئت‌های ورزشی استان را نخبگان ورزش، پیشکسوتان و قهرمانان تشکیل می دهند و هیئت‌های ورزشی استان به صورت تخصصی و فنی در حال کار و تلاش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با ارائه آماری از سطح تحصیلات روسای فعلی هیئت‌های ورزشی استان اظهار کرد: هشت نفراز روسای هیئت‌های ورزشی استان دارای تحصیلات دکترا، هشت نفر دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و 31 نفر لیسانس و فوق دیپلم هستند.

جوهری بازرسی، نظارت و کنترل را موجب سلامت بخش‌های مختلف ورزش و هیئت‌ها عنوان کرد و گفت: عملکرد هیئت‌های ورزشی استان به دقت در حال بررسی است و در این زمینه نه اغماضی وجود دارد و نه سوء گیری و جهت گیری.

وی در ادامه به مشکلات مالی ورزش استان و کمبود اعتبارات برای حمایت از هیئت‌ها اشاره کرد و گفت: هیئت‌های ورزشی استان با دست خالی در سال گذشته و شش ماهه نخست امسال عملکرد فوق العاده‌ای در ورزش قهرمانی داشتند و در مجموع این 18 ماه موفق به کسب بیش از 1700 مدال جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری شده‎اند.

جوهری 660 مدال از مجموع این مدال‌ها را مربوط به شش ماهه امسال دانست و گفت: پیش بینی می شود با توجه به تراکم مسابقات در شش ماهه دوم سال رکورد کسب مدال در استان تا پایان سال شکسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به ضرورت نگاه هیئت‌های ورزشی استان به ورزش همگانی نیز اشاره کرد و گفت: هر هیئت ورزشی یک بعد قهرمانی دارد و یک بعد همگانی و باید به هر دو بعد بصورت متوارن توجه نماید و در کنار برنامه ریزی برای کسب عناوین قهرمانی، به توسعه ورزش و جذب افراد جدید به ورزش نیز نگاه عمیق و جدی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار