مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از اعزام 17 نفر از علمای اهل سنت کرمانشاه به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ایشان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 27 December 2015
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از اعزام 17 نفر از علمای اهل سنت کرمانشاه به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ایشان خبر داد.

حجت الاسلام جواد کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع " بحران های کنونی جهان اسلام " از امروز در تهران آغاز شد و قرار است تا هشتم دی ادامه یابد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این کنفرانس که بیش از یک هزار نفر از علما و اندیشمندان جهان اسلام هستند در روز اختتامیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دیدار می کنند.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، درایت رهبری و وحدت مردمی را باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و افزود: با وجود تمامی شیطنت های صورت گرفته اتحاد و همدلی مردم و مسئولان نظام با یکدیگر باعث شده تیردشمنان به سنگ بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه یادآور شد: وضعیت امروز منطقه و جامعه ما می طلبد که تمام توان و تلاش خود را برای حفظ وحدت در جامعه و بخصوص بین شیعه و سنی به کار گیریم.

وی یادآور شد: هرچند خوشبختانه هم اکنون شاهد اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین شیعه و سنی در استان بوده و آن ها سالیان سال است که در کمال وحدت و برادری در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: رفتار صمیمانه مسلمانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر و در مناسک مختلف که در کنار هم حضور دارند باعث تعجب جهانیان شده است چرا که دنیای استکبار حقایق را به گونه ای دیگر برای آنان بازگو می کنند.

وی گفت: متاسفانه ما از نظر انعکاس رسانه ای اتحاد و وحدت موجود میان شیعه و سنی ضعیف عمل کرده و نتوانسته ایم حقایق موجود را به دنیا مخابره کنیم، برعکس سران استکبار و دنیای غرب تا آن جا که امکان داشته از وسایل تبلیغاتی خود برای جا انداختن این موضوع بین مردم که اتحاد و وحدتی بین مسلمانان وجود ندارد، دریغ نکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه یادآور شد: آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان اظهارنظر جالبی در خصوص پیروان اهل سنت داشته و می گوید که آن ها برادر ما نیستند بلکه نفس و جان ما هستند.

حجت الاسلام کرمی در پایان و با بیان اینکه اهل سنت در تمامی صحنه های انقلاب نظیر راهپیمایی ها و انتخابات همیشه پیشگام بوده اند، گفت: آن ها بیشترین نقش را در افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار