فرماندار هرسین گفت: روستای «حسن‌قلعه» در شهرستان هرسین به‌عنوان روستای پاک و عاری از دخانیات انتخاب شد.
کد خبر: ۱۵۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 06 January 2016
فرماندار هرسین گفت: روستای «حسن‌قلعه» در شهرستان هرسین به‌عنوان روستای پاک و عاری از دخانیات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هرسین، یاور محمدی در همایش روستای پاک و عاری از اعتیاد این شهرستان گفت: خانواده امن مهمترین پناهگاه برای مبارزه و کاهش ابتلاء به بلای خانمان‌سوز اعتیاد است.

وی با بیان اینکه در جوامع امروزی مسیرهای خطرناکی برای انحراف وجود دارد و باید تربیت فرزندان را در فضایی صمیمی جدید انجام داد، افزود: امن کردن فضای خانواده و توأم بودن احساس امنیت فرزندان در آن و انس گرفتن با آنان در سایه گفت‌وگوهای سازنده و مفید را از ویژگی‌های بارز والدین موفق است.

فرماندار هرسین گفت: گفت‌وگوهای سازنده، پویایی در مبارزه با مواد مخدر را به همراه داشته و این مسیر حرکت واقعی در عدم ابتلاء به این پدیده شوم است که خانواده‌ها باید بکوشند با قدم نهادن در آن مسیر واقعی و اصلی خود را پیدا کنند.

محمدی ارزشمندترین و مهمترین چراغ هدایت و سالم‌سازی انسان‌ها را تدین و پایبندی به ارزش‌های والای دینی و مذهبی دانست و بیان داشت: افرادی که به اصول و معنویات توجه دارند فرق بین خوب و بد را به خوبی دریافته‌اند.

وی با اشاره به انتخاب روستای حسن‌قلعه به عنوان روستای پاک و عاری از اعتیاد، ادامه داد: این ویژگی بارز ساکنان این روستا است که با تربیت فرزندانی سالم، مبارزه با اعتیاد و پایبندی به ارزش‌های دینی را در روستای خود نهادینه کرده‌اند که این ریشه در پیشینه فرهنگی و مذهبی اهالی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار