معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه از تغییر مکان دیوار مهربانی میدان رفعتیه کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 06 January 2016
معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه از تغییر مکان دیوار مهربانی میدان رفعتیه کرمانشاه خبر داد.

سیداحسان معراجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: در پی اعتراض جمعی از اهالی کوچه نیلوفر میدان رفعتیه کرمانشاه مبنی بر اینکه وجود دیوار مهربانی در این منطقه باعث شلوغی، سد معبر و به نوعی مزاحمت برای آسایش آنها شده، درصددیم  این دیوار مهربانی را به مکان مناسب‌تری انتقال دهیم.

وی ادامه داد: برای جانمایی این دیوار در نقطه‌ای مناسب‌تر از شهر با بانیان اصلی این کار خیر که یک حرکت خودجوش مردمی بوده است، چند نقطه از شهر را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به زودی این دیوار مهربانی را با شرایط بسیار بهتر و مناسب‌تری در نقطه دیگری از شهر برپا خواهیم کرد.

معراجی تصریح کرد: یخچال مهربانی که در کنار دیوار مهربانی میدان رفعتیه قرار داشت را نیز فعلا به شهرداری انتقال داده‌ایم و به محض جانمایی مناسب برای این دیوار، یخچال مهربانی را نیز به همان مکان انتقال خواهیم داد.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: همچنین درصددیم که با همکاری و همراهی خیرین کرمانشاه که پیش‌تر اقدام به برپایی این دیوار مهربانی و یخچال مهربانی در میدان رفعتیه کرده بودند، یک روز در میان غذای گرم نیز در کنار دیوار جدید به نیازمندان عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: بزودی دیوار مهربانی میدان رفعیته در نقطه‌ای مناسب‌تر از شهر کرمانشاه جانمایی خواهد شد و خیرین می‌توانند ادامه اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه خود را در این دیوار جدید پیگیری کنند.

معراجی همچنین به برپایی دیوار مهربانی توسط شهرداری کرمانشاه در تمامی مناطق شهرداری اشاره کرد و گفت: چنین اقداماتی در ارتقاء سطح فرهنگ نوع‌دوستی و مهربانی مردم شهر اثرگذار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار