مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از انتحاب استان به عنوان پایلوت اجرای طرح "پنجره واحد سرمایه‌گذاری مجازی" خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 11 January 2016
مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه از انتحاب استان به عنوان پایلوت اجرای طرح "پنجره واحد سرمایه‌گذاری مجازی" خبر داد.

سمیه حیدری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه شفاف سازی فضای کسب و کار بیشترین تاثیر را در جذب سرمایه گذاری دارد، اظهار کرد: در همین راستا دولت از همان ابتدای روی کار آمدن انجام یک‌سری اقدامات در جهت تهیه و تدوین دستورالعملها و آیین‌نامه‌هایی در این زمینه را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در این رابطه نظرات استانها نیز دریافت شد و با توجه به پتانسیل موجود در بحث سرمایه گذاری و IT و انجام کارهای سیستماتیک و منسجم در این رابطه در استان، با درخواست استان مبنی بر اجرای پایلوت طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری مجازی در کرمانشاه موافقت شد و این امر به تایید دفتر پایش کسب و کار وزرات امور اقتصادی و دارایی رسید.

وی افزود: در زمینه اجرای این طرح دو وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با یکدیگر مشارکت دارند.

حیدری خاطرنشان کرد: در حالی با اجرای پایلوت پنجره واحد سرمایه گذاری مجازی دراستان موافقت شده که دیگر استانها نیز برای اجرای این طرح درخواست داده بودند و مسئولین مربوطه کشوری با مشاهده انسجام موجود در استان در بحث همکاری‌های سرمایه گذاری و IT موافقت کردند اجرای پایلوت این پروژه در کرمانشاه باشد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی هر چه بیشتر فضای کسب و کار به افزایش جذب سرمایه گذاری کمک می‌کند، گفت: زمانی شفاف سازی مطلوب فضای کسب و کار ایجاد می‌شود که کارهای آن بر بستر  ITسوار شود.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهارکرد: با انجام کارهای سرمایه گذاری در بستر IT علاوه بر رصد دقیق‌تر و بیشتر امور و سرعت بخشی به کارها، شفاف سازی مطلوبی در فضای کسب و کار ایجاد شده و از رانت خواری می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار