سرمربی تیم ملی کونگ فو توآی کشورمان سطح مسابقات آسیایی توآی که در قصرشیرین در حال برگزاری است را بسیار بالا ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۷۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 28 January 2016
سرمربی تیم ملی کونگ فو توآی کشورمان سطح مسابقات آسیایی توآی که در قصرشیرین در حال برگزاری است را بسیار بالا ارزیابی کرد.

منوچهر حاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزار یدانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه،  درباره شرایط کمی و کیفی مسابقات آسیایی توآی در اظهارکرد: این مسابقات اولین بار است که در سطح آسیایی برگزار می‌شود که خوشبختانه بنحو شایسته و مطلوبی برگزار شده است.

حاتمی تصریح کرد: این مسابقات آسیایی از لحاظ کمی به دلیل شرکت ۱۸ تیم از ۱۸ کشور آسیایی از سطح بسیار قابل قبولی برخوردار است و از نظر کیفی نیز سطح مسابقات تا به اینجای کار بسیار خوب بوده است.

سرمربی تیم ملی کونگ توآی ایران با اشاره به عملکرد ملی پوشان ایرانی در این مسابقات گفت: اعضای تیم ملی کونگ توآی ایران بسیار آماده هستند و در شرایط بدنی بسیار خوبی به سر می‌برند و عملکردشان تا به اینجای کار عالی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه بخش گیلما در قالب ۲وزن، دوچوب در قالب ۵ وزن و مایانا در قالب ۲ وزن برگزار می‌شود.

حاتمی در خصوص میزبانی قصرشیرین نیز گفت: خوشبختانه شهر مرزی قصرشیرین تا به اینجای کار میزبانی بسیار خوب و شایسته‌ای داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار