استاندار کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی برای احیا و رونق صنعت فرش در شهرستان سنقروکلیایی در اولویت برنامه‌های این شهرستان باشد.
کد خبر: ۱۷۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 28 January 2016
استاندار کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی برای احیا و رونق صنعت فرش در شهرستان سنقروکلیایی در اولویت برنامه‌های این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی در نشست شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی که امروز پنجشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسائل کرمانشاه و شهرستان‌ها به ما مدیران سپرده شده و باید بااندوخته علمی و تجربه‌ای مشکلات را شناسایی و بااولویت بندی در تخصیص امکانات و منابع به پروژه‌ها و کارها انجام وظیفه نماییم.

استاندار کرمانشاه اتخاذ تدابیر و پیگیری‌ برای به سرانجام رساندن کارها را ضروری دانست و افزود: باید با اولویت بندی در تخصیص منابع کارها را به درستی به ثمر برسانیم تا با انجام مسئولیت جلو رویم.

رازانی در ادامه این نشست گفت: اگر به درستی به مسئولیت‌های خود در شناسایی مشکلات، طراحی و اجرای و بسیج منابع و امکانات عمل کنیم به نتیجه می‌رسیم درغیر اینصورت به نتیجه نمی‌رسیم و اگر ما اشکالی داشته باشیم و درست عمل نکنیم کارها معطل می‌شود و امور مردم به تأخیر و گرفتاری باقی می‌ماند.

وی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات شهرستان سنقروکلیایی در این نشست بیان کرد:  باید سرعت به سرانجام رساندن پروژه‌ها بیشتر شود و اگر نیاز به انجام طرح و پروژه‌ای جدید و جدی برای رفع مشکلات شهرستان وجود دارد اقدامات لازم انجام گیرد.

رازانی اتخاذ تدابیر اثرگذار و مهم برای پیشرفت و رفع مشکلات شهرستان سنقروکلیایی را ضروری دانست و اظهار کرد: باید مشکلات این شهرستان در به صورت کامل شناسایی و مطرح شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: وقت آن رسیده که ببینیم اولویت‌های این شهرستان و سایر مناطق چیست و به تناسب آنها برنامه ریزی نماییم و فرماندار شهرستان سنقروکلیایی مسائل و مشکلات و اولویت‌های این شهرستان را شناسایی و مطرح کرد.

وی تصریح کرد: فرماندار شهرستان سنقروکلیایی مسائل این شهرستان را شناسایی  و مدیریت ارشد استان ارائه دهد تا بررسی لازم به عمل آید و برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها در پروسه زمانی مشخص در ۳ یا ۴ سال آینده اقدام نماییم.

رازانی خواستار مشارکت اعضای شورای شهر و نماینده مرددم شهرستان سنقروکلیایی برای شناسایی مشکلات اساسی این شهرستان و تلاش دسته جمعی برای رفع این مسائل شد.

استاندار کرمانشاه به سابقه طولانی صنعت و هنر فرش در شهرستان سنقروکلیایی اشاره کرد و افزود: بحث احیای این صنعت و رونق بازار فرش در برنامه‌ای از سوی فرمانداری ارائه شود تا با مدیریتی هوشمند از این بسترها برای توسعه شهرستان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار