مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: امسال با وجود تمامی تنگناهای مالی صدها طرح عمرانی و اشتغالزایی را بریا افتتاح در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۷۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 01 February 2016
مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: امسال با وجود تمامی تنگناهای مالی صدها طرح عمرانی و اشتغالزایی را بریا افتتاح در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، جعفر همتی در هشتمین جلسه شورای اداری استان که عصر امروز(12 بهمن) در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهارکرد: 37 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و ایران اسلامی باوجود درگیر بودن در تحریم‌ها، جنگ و فشار اقتصادی امروز به جایی رسیده که دشمنانش به اقتدار آن اعتراف می‌کنند.

وی ادامه داد: به یمن برکت انقلاب، حضرت امام(ره) و خون 230 هزار شهید گلگون‌کفن است که ما امروز مسئولیتی را بر عهده گرفته‌ایم، لذا وظیفه داریم که نهایت خدمت رسانی به مردم این سرزمین را داشته باشیم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: اینکه بعد از 37 سال بیاییم و از پیشرفت‌هایمان بگوییم طبیعی است، اما نکته آن است که این پیشرفت ها در چه شرایطی به دست آمده‌اند.

وی با اشاره به تاکید ویژه رییس جمهور که ایام دهه فجر در دولت تدبیر و امید باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، اظهار کرد: در همین راستا 23 کمیته تشکیل داده‌ایم که شامل 22 کمیته فرهنگی اجتماعی و یک کمیته ارزیابی و نظارت است. همچنین برای این ایام بیش از 15 هزار برنامه را در سطح استان هماهنگ کرده‌ایم که به مرحله اجرا درآیند.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که این برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود و نتیجه آن شادی و امیدواری برای مردم باشد.

همتی اظهارکرد: از تمامی فرمانداران استان انتظار داریم یک هفته قبل از 22 بهمن، سخنران مراسم راهپیمایی خود را معرفی کنند و حتما سخنرانی انتخاب شود که با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، له یا علیه هیچ کاندیدایی صحبت نکند.

وی تاکید کرد: نیاز است که در جشن‌های پیروزی انقلاب بر پیروزی ایران در جریان برجام تاکید شود و این موضوع برای مردم بازگو گردد.

مشاور عالی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به پروژه‌هایی که قرار است در این ایام به بهره برداری برسند، گفت: در ایام دهه فجر امسال علی‌رغم تمامی محدودیت های مالی و ارزی دولت، پروژه‌های بسیاری را جهت خدمات‌رسانی بیشتر به مردم آماده افتتاح و بهره‌برداری کرده‌ایم.

همتی اظهار کرد: در بخش تولیدی با همکاری بخش خصوصی 79 طرح با 131 میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده افتتاح شده که این طرح‌ها شامل 47 طرح صنعتی، 22 طرح کشاورزی، هشت طرح شیلاتی و دو طرح در شهرک‌های صنعتی استان است.

وی ادامه داد: در بخش پروژه‌های عمرانی نیز بیش از 300 پروژه با 236 میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده که این طرح‌ها شامل 114 طرح گازرسانی به روستاها، 125 طرح کشاورزی، 39 طرح افتتاح راه روستایی، دو طرح ورزشی، 10 طرح بهداشت و درمان، دو طرح آب منطقه‌ای و 47 پروژه برق رسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار